Friday, March 8, 2013

Vazelin

Gledajući na You Tube tutoriale o ovom proivodu koliko je višenamjenski,odlučila sam se u lov na njega,i naravno našla sam ga u DM-u,mislim da je bio negdje oko 3 KM(ispravite me ako griješim) za količinu od 125 ml.





Nažalost, kada se pomene reč vazelin, u našem narodu mnogi imaju isključivo zlobne i pomalo perverzne asocijacije
A da li ste znali da je vazelin zapravo osnova mnogim skupim kremama? I ne samo to, već se u kozmetičkoj industriji koristi više nego što možete da zamislite. Svakako ga imate u kući, koristite ga za mazanje kožne obuće jer je odličan impregnant, mažete kožne jakne i kožni nameštaj…
Moram priznati da je odličan i uistinu je višenamjenski,našla sam da se može koristiti na čak 50 različitih načina.
Ovo su neki načini na koje koristim vazelin:
Trepavice
Sloj vazelina na trepavicama preko noći učiniće da vaše trepavice izgledaju duže i punije i ne samo to smanjiće njihovo ispadanje.
Za zanoktice
Posle nekoliko nanošenja na kožicu noktiju, kožica će postati mekša i elastičnija,a nokti će izgledati prelijpo.
Usne
Vazelin je odličan za ispucale usne, ali i kao običan sjaj,nanesite ga naveče na usne i ujutro će biti nahranjene i prelijepe
Ruke
Ispucalu kožu na rukama i laktovima ćete najbolje nahraniti i oporaviti ako običnu kremu za ruke zamenite vazelinom. Mažite ga što češće u tankom sloju i vaša koža će se u kratkom roku preporoditi
Za pete
Odličan je ako kao i ja imate problena sa tvrdin petama uzrokovanim,neudobnom obućom,svako veče pred spavanje noge dobro namažem vazelinom,obujem čarape i tako prespavam,nakon par puta pete su mi se preporodile
Za skidanje šminke
Ako ste kao i ja nespretni prilikom nanošenja maskare i umažete ceo kapak tu je odličan dovoljno je jednom da pređete sa štapićem za uši i nema više crnog traga maskare.Prije sam to radila običnom kremom i morala sam više puta ponavljati da bih skinula maskaru.
Odličan je i za obično skidanje svakonevne škinke,naravno ako vam nije veoma masno lice
Maskara
Koristim ga u kombinaciji sa starom maskarom,koja je već dala sve od sebe tako što z+trepavice namažem vazelinom i nakon toga nanesem maskaru,efekat je odličan jer izgleda kao je maskara tek kupljena.

Ovo su načini na koje ja koristim vazelim,ako ga i Vi koristite podjelite na koje načine i kako.


Do sledećeg posta veliki poljubac

No comments:

Post a Comment