Sunday, October 6, 2013

Knedle od šljiva

Ćao svima

Prateći druge blogere,primijetila sam da dosta njih dijeli recepte svojih poslastica,pa sam se i ja odlučila da podjelim sa vama poslasticu od kuhanog tijesta,koje neko voli a nekome se gadi :(.
Postoji par vrsta ovog recepta ali ovaj je na koji sam ja navikla i koji mi je najjednostavniji i najukusniji.Glavni sastojak je trenutno veoma "tražena" šljiva :).

Pa da počnemo:

Potrebni sastojci za tijesto:

-2 veća krompira
-1 jaje
-1 prašak za pecivo
-brašno po potrebi

Potrebni sastojci za dekoraciju:

-šećer kristal
-plazma keks mljeveli
-prezla





Način pripreme:

Od skuhanog krompira napraviti pire pa dodati jedno jaje,prašak za pecivo i brašna po potrebi,smjesa treba da bude dovoljno gusta da bi se od nje mogle praviti loptice koje su punjene šljivama,
od prilike ovako:


 
 
 
 
 
 

Ovako oblikovane loptice kuhati u ključaloj vodi nekih 10-15 min

 
             Kada su skuhane uvaljati ih sjedinjenu prezlu,plazmu i šećer,
             servirati u uživati u ukusnoj poslastici.

             Prijatno....


 
 
 
Do sledećeg posta
 
kisses lips pink glitter graphic

 

No comments:

Post a Comment